Vorige week hebben we weer getraind op de wielerbaan in Nijverdal, onder begeleiding van PLAN Nijverdal. Met een groep collega’s werken we stap voor stap toe naar de Fitrace van de YU MAN RACE in juni. Even afzien, maar vooral samen werken aan conditie en doorzettingsvermogen.
Mooi om ook buiten het werk samen actief bezig te zijn.