Op de kartbaan werd er fanatiek gereden. Rondetijden werden scherp in de gaten gehouden, bochten net iets te ambitieus genomen en natuurlijk werd er genoeg gelachen. De bekers zijn uitgedeeld, de winnaars bekend en sommige collega’s zullen het uitje nog wel even voelen aan hun ribben.
Het was een mooie avond waarin competitie en gezelligheid samenkwamen. Even los van het werk, maar wel precies met de energie die ons als team sterker maakt.